EJ KURSPÅVERKANDE

2017-11-06
STOCKHOLM, den 6 november 2017 – Den 13 november 2017 klockan 08:00 (CET) publiceras Moberg Pharma ABs (OMX: MOB) rapport för delårsperoden januari – september 2017. Investerare, analytiker och journalister inbjuds härmed att delta vid en telefonkonferens 15:00 (CET) samma dag.
2017-09-01
Moberg Pharma AB (OMX: MOB) meddelar att resultaten från fas 2-studien med BUPI för smärtlindring vid oral mukosit hos patienter med cancer i huvud- och halsregionen har publicerats i tidskriften Pain Reports.
2017-08-07
Moberg Pharma AB (OMX: MOB) rapporterar positiva kliniska data för Kerasal Nail®/ Emtrix®. Av studien framgår att produkten ger synbar förbättring redan efter en vecka för naglar drabbade av såväl nagelsvamp som nagelpsoriasis. Resultaten presenteras vid EADV i Genève i september 2017 och kommer att publiceras i tidskriften Dermatology och är tillgänglig online på http://www.karger.com/DOI/10.1159/000478257.
2017-08-01
STOCKHOLM, den 1 augusti 2017 – Den 8 augusti 2017 klockan 08:00 (CET) publiceras Moberg Pharma ABs (OMX: MOB) rapport för delårsperoden januari - juni 2017. Analytiker och journalister inbjuds härmed att delta vid en telefonkonferens 15:00 (CET) samma dag.
2017-05-03
STOCKHOLM, den 3 maj 2017 – Den 9 maj 2017 klockan 08:00 (CET) publiceras Moberg Pharma ABs (OMX: MOB) rapport för delårsperoden januari - mars 2017. Analytiker och journalister inbjuds härmed att delta vid en telefonkonferens 15:00 (CET) samma dag.
2017-02-16
STOCKHOLM, 16 februari 2017. Moberg Pharma AB (OMX: MOB) meddelar att Peter Wolpert, grundare och vd på Moberg Pharma, har sålt 164 601 aktier i Moberg Pharma.
2017-02-08
STOCKHOLM, den 8 februari 2017 – Den 14 februari 2017 klockan 08:00 (CET) publiceras Moberg Pharma ABs (OMX: MOB) bokslutskommuniké för perioden januari - december 2016. Analytiker och journalister inbjuds härmed att delta vid en telefonkonferens 15:00 (CET) samma dag.