Ej kurspåverkande

2016-12-16
STOCKHOLM, 16 december 2016. Prospektet avseende upptagande till handel av aktier i Moberg Pharma AB (publ) (”Moberg Pharma”) finns nu tillgängligt på bolagets hemsida, www.mobergpharma.se, samt på bolagets kontor Gustavslundsvägen 42 5 tr, 167 51 Bromma. Även handlingar som införlivats i prospektet genom hänvisning finns tillgängliga enligt ovan.
2016-11-01
STOCKHOLM, den 1 november 2016 – Den 8 november 2016 klockan 08:00 (CET) publiceras Moberg Pharma ABs (OMX: MOB) rapport för delårsperoden januari - september 2016. Analytiker och journalister inbjuds härmed att delta vid en telefonkonferens 15:00 (CET) samma dag.
2016-07-05
STOCKHOLM, 5 juli, 2016. Moberg Pharma AB (OMX: MOB) meddelade idag att bolaget lämnat in en Investigational New Drug (IND) ansökan till US Food and Drug Administration (FDA) för MOB-015 för behandling av nagelsvamp. Dessutom har bolaget lämnat ansökningar till de behöriga myndigheterna i Tyskland, Polen och Kanada.